بیرق خاکی
بیرق خاکی
افتخار شیعه بی باکی توست بیرق ما چادر خاکی توست
شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
گشت ارشاد در ایران و در آمریکا
 
 
 
نظرات: 3904 بازدید
 

حجاب حق فردی و زن و یا جامعه و... نیست که از آن بگذریم. حجاب حق خداوند است، و اوست که ما را آفریده و به نیازها باید و نباید های ما آگاهی کامل دارد.

اما مطلب مهم تر این است که ما دونوع گناه داریم: یکی گناه های شخصی، که بین من است و خدای خودم و افراد آن محدودند. یا توبه می کنم و خدا هم حتما می بخشد و یا خود را باید مهیای دوزخ وعذاب کنم.

اما گاهی گناه های ما علنی است همه می فهمند و می بینند. آن وقت حسابی قصه فرق می کند، ما می شویم حرمت شکن در مقابل مردم، عامل تبلیغ و ترویج گناه، عامل عادی سازی گناه و از همه مهم تر می شویم عملۀ شیطان!

آن وقت ببینیم بدحجابی کجای ماجراست؟ تابلوی تبلیغات متحرک ضد خدا!


بریزیم دور این توجیهات شیطانی را که دلت پاک باشد! نماز چیست! حجاب چیست

هم باید دلت پاک باشد، هم حجاب و نماز داشته باشیم. مگر می شود به ماشین گفت موتورت صاف باشد، روغن و بنزین و چرخ و فیلتر هوا و ... می خواهی چکار؟! خوب موتورش از کار می افتد و کسی به مقصد نمی رسد!

اما اگر حجاب و ارادۀ داشتن پوشش و عفت نداریم(عفت ظاهری) فدای سر با حجاب ها! از آن بدتر آن که اهل حجاب و مدافعان آن را به سخره و اهانت می گیریم! این دیگر اعلام جنگ با خداست، چرا به طرفداران حجاب می گوییم متحجر یا طالبان؟! چرا به دختران عفیف و متشخصمان که در گرمای داغ تابستان با دهان تشنه و روزه دار، چادر مشکی بر سر می کنند تا آرامش اخلاقی جامعه بهم نخورد و حجاب برتر فاطمی داشته باشند می گوییم [...]

خانم هایی که لباس های رنگ روشن می پوشند و حجابشان کامل است هیچ گناهی مرتکب نشده اند و خدا هم خیرشان بدهد!

خانم هایی که لباس های مبتذل می پوشند و تابلو گردان گناه در جامعه هستند به تابلو گردانان عفاف و پاکدامنی اهانت نکنند.

گشت ارشاد اگر اصولی باشد برای این گونه افراد لازم است.


اما جالب این که در آمریکا هم پلیسی هست به نام پلیس امنیت اخلاقی! کارشان برخورد و دستگیری افرادی است که در پوشش و رفتار مسایل را به نسبت فرهنگ آنجا رعایت نمی کنند جدیدا زنان در آمریکا تظاهرات کرده اند که چرا پلیس نسبت به پوشش ما تذکر می دهد؟! پلیس اعلام کرده این نوع پوشش عامل اصلی تجاوزات و جنایت های جنسی بوده است.

آن ها هم به این نتیجه رسیده اند که نمی شود واقعیت خارجی را نادیده گرفت و شعار آزادی داد!

قطعا باید برای این که مردم دزد نشوند کار فرهنگی کرد و آموزش های صحیح داد، اما نمی توان دزدها را بخاطر کار فرهنگی رها نمود! دزدان عفت جامعه هم باید تذکر دریافت کنند و اگر مشکلشان جدی است (افرادی که در نزد بدحجاب ها هم مبتذل محسوب می شوند نه کسی که کمی مویش پیداست!) به برخورد قهری احتیاج است. مگر همه با آموزش ملزم به اخلاق و سلامت رفتاری می شوند؟!

اما در نوع برخورد با مردم رعایت احترام و شخصیت افراد ضروری است. گشت ارشاد هم چارۀ کار هست اگر اصولی باشد.

سایت الف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در 10:50 توسط رزمنده سایبری.